Opony Nasz sklep działa dzięki plikom cookies. Korzystając z niego, zgadzasz się na korzystanie z plików cookies zgodnie z
polityką plików cookies.
Opony STRONA GŁÓWNA Opony CENNIK Opony PROMOCJE Opony MOJE KONTO Opony ZASADY ZAKUPÓW Opony KONTAKT Opony
Opony i felgi
wysyłka Gratis
opony i felgi
100% Satysfakcji
zwrot towaru w ciągu 10 dni
szybka Dostawa
wysyłka kurierem
100% Informacji
o realizacji zamówienia
DZIAŁY
Felgi
Opony
Opony letnie osobowe
Opony letnie dostawcze
Opony letnie terenowe
Opony całoroczne osobowe
Opony całoroczne dostawcze
Opony całoroczne terenowe
Opony zimowe osobowe
Opony zimowe dostawcze
Opony zimowe terenowe
Opony motocyklowe
Opony do quadów
Opony rolnicze
Felgi aluminiowe
Felgi terenowe
Felgi stalowe
Oświetlenie dla serwisów
Łańcuchy śnieżne
Akcesoria motocyklowe
Akcesoria do opon
Elektronika
BESTSELLERY
[ Pokaż wszystkie ]
Opony zimowe
DĘBICA Frigo 2 ver. 2
Cena już od: 144,93 zł
[ więcej... ]
Zasady zakupów

Regulamin

SPIS TREŚCI

W SKRÓCIE
OGÓLNE
ZAMÓWIENIA
DOSTARCZENIE TOWARU
GWARANCJE
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
UMOWA HANDLOWA i OFERTA HANDLOWA
DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW
PŁATNOŚĆ
PRAWA AUTORSKIE

W SKRÓCIE

  1. Jeśli towar jest dostępny do natychmiastowej wysyłki, to otrzymają go Państwo w ciągu dwóch dni roboczych ! * W razie wydłużonego terminu uzgodnimy go mailowo lub telefonicznie.
  2. Pokrywamy koszty transportu opon i felg!
    Koszt dostawy pozostałych towarów wynosi 20zł (wartość poniżej 400zł) lub gratis (wartość od 400zł).
    Wyjątkiem są opony rolnicze, gdzie koszt dostawy wynosi od 90zł w zależności od ich wagi.
  3. Wszystkie towary są nowe **, pełnowartościowe i posiadają gwarancję producenta!
  4. Mają Państwo pytanie ? Prosimy zapytać naszego eksperta: ekspert@netcar.pl lub tutaj.
  5. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Mogą Państwo zapłacić gotówką, przelewem, kartą kredytową Visa lub Mastercard, przelewem bezpośrednim z banków mBank, Inteligo, PKO Inteligo Multibank, BZ WBK, BPH, Nordea a nawet kupić na raty !

* w okresie szczytu sezonu wiosennego oraz zimowego zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia tego terminu.

** opony nowe to według producentów opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. My skracamy ten termin i nie sprzedajemy opon starszych niż 18 m-cy. Nie dotyczy to opon przy których jest informacja o roku produkcji.

OGÓLNE

  1. Sklep internetowy NetCar jest prowadzony przez firmę NETCAR s.c. z siedzibą ul. Pokrzywno 4 61-315 Poznań, NIP: 7010011629. W sprawach związanych z ofertą lub realizacją zamówień prosimy pisać na adres info@netcar.pl lub dzwonić 0 602 605 651, 0 801 00 31 13. W siedzibie firmy nie ma możliwości zakupu i zwrotu towaru, chyba, że uzgodniono inaczej.
  2. Wszystkie nazwy produktów i ich zdjęcia są własnością ich producentów.
  3. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Sklep internetowy NetCar wysyła zamówiony towar korzystając z usług firm kurierskich i pokrywa koszty standardowej dostawy w dni powszednie w godz. 8-16 na terenie całej Polski. Dostawy o ustalonej godzinie oraz w soboty i święta są również możliwe, jednak za dodatkową opłatą zgodną z cennikiem firmy kurierskiej.
  5. Wszystkie towary są nowe, pełnowartościowe i posiadają gwarancję producenta.

ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać przez całą dobę, każdego dnia tygodnia.
  2. Automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie jest gwarancją jego realizacji w szczególności nie jest zawarciem umowy handlowej.
  3. Zamówienie musi zawierać wszelkie niezbędne dane Klienta - w tym telefon kontaktowy. Dane te muszą być prawdziwe i mogą zostać zweryfikowane telefonicznie.
  4. Wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie tych danych do celów prowadzenia sprzedaży przez firmę NETCAR s.c. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także do usunięcia ich z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883).

    Dane osobowe przetwarzane przez NETCAR s.c. są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim z wyjątkami wymienionymi poniżej - zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 cytowanej powyżej Ustawy przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów.

    Dane osobowe zostaną przekazane:
    • firmie kurierskiej dostarczającej towar
    • dostawcy wysyłającemu towar
    • Ceneo - na potrzeby programu Zaufane opinie (tylko email i nr zamówienia)
    • Opineo - na potrzeby programu Słucham swoich klientów (tylko email)
    Klient wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Ceneo SA jego danych osobowych, w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia
    29.08.1997 ).
  5. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji w przypadku umieszczenia w formularzu danych niekompletnych, błędnych lub nieprawdziwych.
  6. Zastrzegamy sobie prawo telefonicznego weryfikowania zamówień, a w przypadku braku telefonu lub niemożności skontaktowania się poprzez podany telefon, odmowy realizacji zamówienia.
  7. Zamówienia mogą składać tylko osoby pełnoletnie.
  8. Wysyłka towaru nastąpi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych jeśli inny termin nie został uzgodniony lub w wyjątkowych sytuacjach, gdy towaru nie ma w magazynach, zostanie wysłana informacja mailem o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.
  9. W okresie szczytu sezonu wiosennego oraz zimowego może nastąpić wydłużenie powyższego terminu.

DOSTARCZENIE TOWARU

  1. Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  2. Kurierzy dostarczają towar w godz. 8-16
  3. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny i dostarczyć go do firmy NETCAR s.c.
  4. W przypadku opon można je obejrzeć jeszcze przed dokonaniem zapłaty kurierowi, ponieważ nie są pakowane a jedynie spinane taśmami. Należy sprawdzić zgodność towaru z zamówionym oraz czy nie ma uszkodzeń. W przypadku gdy towar budzi zastrzeżenia, najlepiej nie odbierać go.
  5. Felgi są pakowane w kartony. Nawet brak śladów uszkodzeń kartonów nie gwarantuje braku uszkodzeń. Ponieważ kartonu nie można rozpakować przed zapłatą kurierowi, więc należy zapłacić i w jego obecności otworzyć opakowanie. Gdyby zdarzyło się, że są uszkodzenia lub braki, należy je opisać na protokole, opisać również stan opakowań, podać numer listu przewozowego oraz datę i godzinę a następnie dać do podpisu kurierowi.
  6. W przypadku spisania protokołu uszkodzeń towar musi pozostać u odbiorcy. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu ustalenia dalszych kroków. Dołożymy wszelkich starań, żeby otrzymali Państwo możliwie szybko towar pozbawiony wad lub zwrot pieniędzy.

GWARANCJE

  1. Wszystkie towary sprzedawane przez sklep internetowy NetCar objęte są pełną gwarancją producentów. Gwarancję można realizować w dowolnym punkcie autoryzowanym przez producenta lub przez sklep internetowy NetCar. Podstawą gwarancji jest faktura zakupu, która jest dostarczana razem z zamawianym towarem.

    Gwarancje producentów:

UMOWA HANDLOWA i OFERTA HANDLOWA

  1. Umowa handlowa zostaje zawarta w momencie odbioru towaru. Regulamin dostępny na stronach sklepu internetowego NetCar jest integralną cześcią zawieranej umowy.
  2. Przedstawiona oferta towarów w sklepie internetowym NetCar nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego. Jest jedynie zaproszeniem do złożenia oferty kupna (zgodnie z art. 71 k.c.). Sklep internetowy NetCar zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
  3. Wygląd towarów może się nieznaczenie różnić od prezentowanych zdjęć. Dotyczy to w szczególności białych napisów na boku opon. Opony z białymi napisami posiadają dodatkowe oznaczenie w nazwie. Jeśli tego oznaczenia brak to znaczy, że w ofercie jest jedynie wersja z czarnym bokiem.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Sklep NetCar wydłuża ten okres. Konsument ma prawo zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty dostawy towaru. Dzień dostawy określany jest na podstawie listu przewozowego. Dzień zwrotu określany jest na podstawie daty otrzymania przesyłki przez magazyn sklepu NetCar.
  2. Rezygnacja jest możliwa tylko i wyłącznie w przypadku braku jakichkolwiek naruszeń lub uszkodzeń w oryginalnych opakowaniach zamówionych artykułów.
  3. Towar nie może nosić śladów użytkowania. W szczególności śladami użytkowania są ślady montażu opon i felg, również jeśli montaż został wykonany przez sklep NetCar na życzenie klienta.
  4. Towar nie może być uszkodzony z wyjątkiem sytuacji gdy zostanie spisany protokół uszkodzeń w obecności kuriera. Dlatego tak ważne jest dokonanie oględzin towaru w obecności kuriera. Więcej w rozdziale "Dostarczenie przesyłki".
  5. W przypadku rezygnacji Klient dostarcza towar na własny koszt pod adres wskazany przez firmę NETCAR s.c. za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub poczty. Do przesyłki należy bezwzględnie dołączyć paragon lub fakturę, oświadczenie o rezygnacji z zakupu oraz podać dokładne dane i numer konta na który ma nastąpić zwrot pieniędzy.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW

  1. Sklep internetowy NetCar prezentuje aktualną i pełną ofertę producentów. Nie jest to równoznaczne z posiadaniem wszystkich towarów na stanie magazynowym. Dotyczy to przede wszystkim rozmiarów nietypowych lub bieżników starszych. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że dany towar znajduje się przynajmniej na magazynach producenta lub może zostać specjalnie dla klienta sprowadzony.
  2. Jeśli przy towarze jest dokładniejsza informacja o terminie wysyłki, np. "Wysyłka 1-2 dni", tzn. że towar znajdował się na magazynie przy ostatniej aktualizacji stanów magazynowych. Aktualizacje są wykonane kilka razy na dzień. W związku z tym może się zdarzyć, że po złożeniu zmaówienia, a przed jego realizacją towar się skończy. Sklep internetowy NetCar dokłada starań, żeby taka sytuacja nie miała miejsca.

PŁATNOŚĆ

  1. Klient ponosi opłaty wyłącznie w wysokości określonej na zamówieniu.
  2. Klient podczas składania zamówienia wybiera sposób płatności. Możliwe są następujące sposoby płatności:
  1. Płatność gotówką podczas odbioru zamówionego towaru.
  2. Płatność przelewem kwoty zamówienia przed wysłaniem zamówionego towaru. Po złożeniu zamówienia i po sprawdzeniu dostępności towaru, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Wysyłka nastąpi niezwłocznie po wpływie należności.
3. Płatność kartą płatniczą VISA. Podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony eCARD w celu zlecenia płatności. W przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem (środki zostaną zwolnione).
4. Płatność kartą płatniczą MASTERCARD. Podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony eCARD w celu zlecenia płatności. W przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem (środki zostaną zwolnione).
5. Płatność mTransfer dla posiadaczy rachunku w mBanku. Podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony mBanku w celu zlecenia płatności. W przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew.
  6. Płatność przelewem bezpośrednim z banków BPH, Inteligo, Multibank, Nordea, PKO BP, BZ WBK, PEKAO. Podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony banku w celu zlecenia płatności. W przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew.
 
7. Płatność przelewem bezpośrednim z banków Deutsche Bank, ING, Invest Bank, Kredyt Bank, Lukas, Millennium, Raiffeisen. Podczas składania zamówienia klient zostanie przekierowany na strony eCard, gdzie otrzyma dane do wykonania przelewu w swoim banku. Przelew będzie wykonywany w ramach tego samego banku, więc będzie szybki. W przypadku gdyby okazało się, że zamówienia nie można zrealizować, całą kwotę klient otrzyma z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew.
8. Płatność w ratach w systemie ratalnym Żagiel.
9. Płatność w ratach w systemie ratalnym mBank Raty
10. Płatność w ratach w systemie ratalnym Lukas Raty

PRAWA AUTORSKIE

  1. Wygląd sklepu, wszystkie opisy, dane, pliki graficzne i ten regulamin są własnością NETCAR s.c. Kopiowanie bez zgody NETCAR s.c. narusza prawa autorskie i jest traktowane jako przestępstwo gospodarcze.
INFORMACJE
Ceny brutto !
Dostawa gratis !
[ więcej... ]
Sprzedaż ratalna
Rozmowa z dr Holgerem Lange, kierującym pracami badawczymi nad rozwojem opon w koncernie Continental... Opony klasy „M+S” montowane fabrycznie w samochodach klasy SUV mają bardzo ograniczoną charakterystykę zimową.
Zimą panują specyficzne warunki jazdy. Dla opony zima zaczyna się przy 7°C. Poniżej tej temperatury, guma opony letniej twardnieje do takiego stopnia, że traci swoją skuteczność.
Promocje - opisy.
Opony motocyklowe - skróty w oznaczeniach.
Programy assistance.
Opony - skróty w oznaczeniach, indeksy prędkości i nośności.
NOWOŚCI
[ Pokaż wszystkie ]
NEWSLETTER

Jeżeli chcesz otrzymywać najświeższe wiadomości pojawiające się w naszym serwisie zapisz się:

[ zapisz ]
Strona główna - Cennik - Promocje - Moje konto - Zasady zakupów - Kontakt
Oprogramowanie sklepu:
system H@ndel
firmy Triger
Grafika serwisu:
SUPREMO
Valid XHTML 1.0 Transitional
Opony - Opony letnie - Opony zimowe - Opony dostawcze - Opony terenowe - Opony motocyklowe - Felgi aluminiowe - Felgi stalowe
Copyright © 2003-2017 sprzedaż opon All rights reserved.
Felgi